onsdag 25 april 2007

Presentation, wish me luck!

Hua, idag var det segt att kliva upp ur sängen. Dum som jag var igårkväll lät jag väckarklockan (telefonen) ligga på nattduksbordet precis bredvid min säng. Det är dömt till att misslyckas! Jag måste ha väckarklockan så pass långt ifrån sängen att jag är tvungen att stiga upp för att stänga av den. Och när jag väl lämnat sängen brukar det inte längre vara några problem!
Idag snoozade jag 4 ggr vilket innebar att jag hade 40 minuter på mig att klä på mig, äta, borsta tänderna och ta mig till skolan... tur att man har nära :)

Nu har jag haft min sista "riktiga" engelska lektion, nästa vecka har vi bara olika assessments som ska göras (typ som små prov) vilket innebär att vi inte har några läxor... Istället har vi den förbaskade rapporten och en presentation att förbereda.. Efter dagens lektion känns det dock som jag nog ska kunna få ihop det!

Nu ska jag ta och fixa mig lite lunch så att jag hinner öva på "Eurovision-presentationen" en gång till innan det är dags för den.
Wish me luck ;)

Inga kommentarer: