måndag 23 april 2007

Ny vecka!

God morgon!
Idag blir en busy dag. Börjar med en föreläsning nu vid 10, efter den ska vi träffas en snabbis med min marketing grupp och bestämma lite inför fredagens slutpresentation/förhandling. När vi är färdiga blir det gymmet för min del, brukar aldrig träna mitt på dagen men ikväll är det skolarbete som gäller så då får jag passa på när det finns tid. Hoppas hinna med lite lunch innan det dags att ta sig tillbaka till skolan för engelska klockan 15... har ju en massa god tikka-masala kvar sen igår :)
Engelskan håller på mellan 15 och 17 och därefter ska jag träffa Monika och förhoppningsvis Lydia och dela upp arbetet med presentationen som ska göras på onsdag. Resten av kvällen tillägnas rapporten som jag (så klart) inte lyckades/orkade skriva klart igår. Det är ju trots allt mer än en vecka tills den ska in.

Nu ska jag ta mig bort till skolan, lika bra att vara i god tid idag. Föreläsningen hålls nämligen av av en snubbe som varit någon typ av account manager och hållt i mycket förhandlingar hos IBM, spännande!!

Ha en toppen dag.
Puss Jennie

Inga kommentarer: