tisdag 27 mars 2007

Hej då!

Nu kommer snart mitt internet att stängas ner, så detta blir troligen det sista inlägget från mig och Sheffield för den här gången. Kommer att ha en hel del att fixa med imorgon innan jag åker hemåt så jag inte kommer hinna med nått besök i nån datorsal. Tror dock ni ska klara er ;)

Ska strax bege mig till Meadowhall, lite shopping blir det allt.
Ska ta med mig ipoden som jag precis laddat med lite ny musik :) Säkert, Mika & the Fray's är vad jag kommer digga till framöver!!

Ha det underbart så hörs vi snart igen,
♥ Jennie

ps. vart har era kommentarer tagit vägen? ;) ds.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem till Sverige igen!=) Nu befinner vi oss inom samma gränser och kanske kan ta och ses ngn dag! kram

Fröken Jennie sa...

Tackar Chickis ;) Absolutely!! Kram Kram

Anonym sa...

hej jennie!
har en liten fråga. du spelar ju fotboll lr har spelat? undrar om du känner till några bra klubbar i ca div 4-6 som ligger i växjö? Det gäller pierre, för han vill syssselsätta sig med någon sportsform nu när han flyttat hit och har tidigare spelat i mjölby. ha det bra kram kram

Fröken Jennie sa...

Jajemän Chica, visst har jag det :) Jag spelade i Lessebo.. men dit är det ju 3 mil så det kanske blir lite långt för honom? Annars har både Sandsbro och Hovshaga herrlag kring de där divisionerna också.. de behöver säkert alltid nya spelare!! Ha en skön dag! Kram Kram