fredag 23 mars 2007

Fantastic Friday!

Hej pa er!
Precis haft veckans sista lektion och mitt sista marketing seminarie innan pask, kanns hur bra som helst! Vi hade en stor presentation idag och vi lyckades bra, riktigt bra :) Lararen kom till och med fram till mig efterat och beromde mig.. han vet ju att jag ar icke-engelsk och att presentation och efterfoljande fragor ar lite mer "anstrangande" for mig an for mina "klasskompisar".
Ser fram emot en underbart skon fredag, solen skiner faktiskt mellan molnen, lillasyster ar har och Meadowhall ligger for vara fotter :)
Blir nog en hel del shopping idag, igar var det lillasyster som stod for shoppingvolymen medans jag mest var support... OK jag kopte tva par skor.. men de raknas knappt for de var sa billiga .. tihi..
Ett par rosa pumps med rejalt hog klack, hur ska jag kunna ga i dem??... far ova en massa helt enkelt.. Dem kopte jag mer eller mindre for PinkPartyt, men jag kommer sakert kunna ha dem fler ganger. Sen blev det ett par gra peeptoes, riktigt bekvama aven om klacken var lika hog pa dem som pa de rosa. Riktigt bra affar det dar, vi fick tre par high-heels for 10 pund!

Ikvall blir det partaj, ska gora stan och da sarskilt WestStreet osakert :) Massor av goda drinkar hoppas jag att det blir.
Idag ar det dessutom mindre an en vecka tills jag ar hemma pa svensk mark igen, och bara det kan nastan fa mig att skrika hogt av gladje :)

Ha en underbart skon fredag, det ska vi!
Puss & Kram
Jennie (& Lina)

Inga kommentarer: