söndag 25 mars 2007

Bildbevis, Lina & Jennie gör Sheffield!

Torsdagen inleddes med en macka på Subway, valde honeymustard som sås förresten Tiina, tack för tipset!! En latte på Starbuck's var ett must-have när vi gjorde Meadowhall..
Solen i ögonen...håret menar jag ju såklart :). Vi beställde hem indiskt en av kvällarna, SJUKT gott och mycket fick man!! Sparade lite till nattamat :)

the DJ..... och vår pitcher med Pina Colada... mycket fint :)

The toast, ser Cameron en av mina korridorskompisar hängde med ut... Vi besökte ett 80 tals hak där det var fullt med discobollar i taket.. najsig bild inte sant?

Är det där verkligen Lina? Ser inte ut som henne!! Systrarna skakar rumpan till 80tals klassiker.. en riktig hit!
Louise & Louise spelar pyramiden a mi casa.. själv har jag blivit instängd i en telefonhytt!

Kloakrum? eller bara kapprum? Tycker engelska ordet för garderob är riktigt konstigt och ganska kul :) PINK drink!! Är det sådana som kommer serveras på min fest Saris? ;)

Kvällens toakort :). Lina och jag snodde en trasig silverhatt av ett par killar och poserade som tusan på dansgolvet... lättroade!

En kille där bakom mig som är med på nästan varenda kort vi tagit... han måste varit faschinerad av hatten :).. Kvällens sista kort; Linis, Cameron & Me.

Inga kommentarer: