onsdag 28 februari 2007

Kylig Onsdag.

Haaj!
*Brrrr*, idag var det ordentligt kallt i mitt rum när jag vaknade. Det var så himla varmt igår när jag skulle gå och lägga mig att jag struntade i att sätta igång mitt lilla element, det fick jag alltså sota för idag när jag skulle kliva ur sängen... under täcket var det dock varmt och gosigt :)

Filmen som vi såg igår, The Good Shepherd, var sådär. Den var svårtförstådd, ordentligt invecklad och jag lämnade grubblandes biografen... nej tacka vet jag filmer som man förstår. Allra bäst gillar jag filmer som får en att glad i hågen lämna biografen... det får nog bli en sån lätt komedi (romantisk) nästa gång :)

Idag har jag engelska och brittisk kultur på schemat, ganska trevliga lektioner faktiskt! På engelskan ska vi börja förbereda en undersökning som vi gruppvis ska genomföra och sen individuellt skriva om. På kulturen ska vi snacka om brittisk popkultur och musik, the Arctic Monkeys kommer säkert diskuteras då de kommer härifrån Sheffield .. ska bli kul!

Igår när jag kom hem från bion började jag förresten kolla runt lite på nätet efter jobb, måste sätta fart med ansökningarna snart I guess.. tänkte kasat mig in i det ordentligt när jag kommer hem i påsk.
Nu får det allt bli lite frulle och gårdagens tidning.
Puss o Kram

Inga kommentarer: