onsdag 24 januari 2007

D-day!

Idag är det dagen D, åtminstone i min värld.
Jag åker till England ikväll för en termins utlandsstudier! Ska bli underbart skojigt såklart men idag har jag lite ont i magen, lämnar människor jag tycker om för ett tag vilket alltid är jobbigt... men fhv finns de alla kvar för mig när jag kommer hem :)

Kommer hem lagom till den 31/3 för att fira min 25 årsdag som nalkas den 4 april, glöm inte bort denna dag mina vänner, inbjudan kommer framöver!

Nu är lägenheten färdigstädad, ska gå ner med det sista plocket i källaren och ta en kortis till ICA för att panta lite burkar och köpa kaviar och lösgodis (dvs det som jag kan komma på att jag kommer sakna i livsmedelsväg i England).. därefter blir det lunch på stan med Softis och Carro och strax därpå fika i biblan med Alex o Erik!

Puss o Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig Lycka Till i England! Bra att du laddar upp med lösgodis och kaviar. Choklad har de gott om *yummie*

Anonym sa...

Hej hej!
nu kommer du verkligen få the time of your life. det är jag övertygad om! lycka till & ha det så himla bra. kram

Aurora sa...

Ååå!! Vill och hinner du så är det fika hos Maria (granne med dig jue) kl 17 med!!! Puss

Anonym sa...

Hejdå =) Jag kommer hålla koll på din blogg, måste ju se till att du sköter dig därborta ;)
Hoppas du får en underbar tid nu, njut av den!
Kram från Karin

Fröken Jennie sa...

Tack allihopa för era söta kommentarer, fortsätt gärna med sånna för dem kommer jag behöva för att peppa mig med under den/de första veckorna här.. som troligen kommer bli tuffa (ensamma).. innan jag lärt känna folk. Nu ska jag nana, Puss o Kram