fredag 22 december 2006

Systrarna lyx!

Shiit vicken goo middag vi ätit ikväll, lillasyster o jag :)
Det blev ugnsbakade rotsaker (potatis, rödbeta, sötpotatis, morot och rödlök) med timjan och havssalt och till det en god ryggbiff, medium rare.. sallad med gurka, sallad, valnötter, rödlök och majs och pestodressing och sist men inte minst, en kall sås på avokado, soltorkade tomater, fetaost, vitlök och creme fraiche...
Vi har dock inte bara ätit, har hunnit med att baka valnötsbröd och gjort fudge, så duktiga såå!
Alla julklappar är fixade också, så inge mer julstress på stan för min del, känns så himlans skönt :)

Nu blir det strax lite jobb, det är jag mindre sugen på.. är faktiskt ordentligt trött.. vill egentligen bara krypa ner under mitt täcke och drömma sött.. men det får jag la göra lite senare...
idag är det dan före dan, före dopparedan,,, o snart är är det julafton på riktigt!
Ha en skön fredagskväll, o ladda för sista julklappsruschen.

Puss & Kram
Jennie

Inga kommentarer: