söndag 31 december 2006

Årets första dag, färgar resten av året!


Haj Haj Hallå Dagboken!

Då var det den allra sista dagen på året, känns heltokigt att ännu ett år är slut.. minns knappt vad jag gjorde för ett år sen, men visst såg livet ganska mycket annorlunda ut.. det gjorde det allt!... men förändringar är bra säger det som vet ju :).. haha..


Har gjort väldigt lite idag... Johan smittar verkligen mig med sin slapphet.. jag som hatar att ta det lugnt och får dårdimpen så fort det inte händer nått.. Planen var dock först att vi skulle spelat lite fotboll här utanför på planen, men vi fick inte tag på nån boll... vi åkte vidare till simhallen.. men där var det stängt.. och sen till bowlinghallen.. där var det också nyårsstängt.. så det fick bli en promenix runt sjön.. simhallen ska vi besöka imorgon istället :)

Sara sa nått ganska vettigt igår.. att man ska inte avlägga en massa löften till det nya året.. utan istället ska man se till att göra så mycket bra som möjligt under årets första dag... för det man gör under denna första dag, färgar resten av årets dagar!!,, så då är det ju inte tokigt att börja lite halvmjukt med simning och bus på aqua mera!..


Nu ska jag sätta fart o börja fixa mig, måste ju bli fin till kvällen :)


Ha ett par underbara sista timmar av 2006 nu,

Nyårspussar o Kramar
Jennie Pennie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Tycker jag säger massa med vettiga saker =)
Nu ska jag packa ner det sista.
kramis på dig!

Fröken Jennie sa...

Off we goooo!!
Puss